tlf. 8213 2000
forbrug@skivevand.dk


Ny medarbejder i kundeservice

Hvad laver man i Kundeservice hos Skive Vand?

Det ved Merete Pedersen efterhånden en del om. Hun startede i marts, og lige fra begyndelsen var der fart på opgaverne.

Skive Vand afsluttede i foråret et stort projekt med udskiftning af alle vandmålere, så kunderne nu kan få en varsling, hvis de eks. har et utæt rør. Merete kom hurtigt i dialog med mange kunder, og fik opsat dem i systemet, så kunderne kunne få den smarte varsling.

Det betød derfor, at hun hurtigt fik fingrene ned i alverdens opgaver. Som hun selv siger, fik hun øjnene op for, at  Vand ikke bare er vand.” Hun blev overrasket over, hvor komplekst arbejdet med vand faktisk er, og den kompleksitet synes hun er utroligt spændende.

Merete kommer oprindeligt fra en helt anden branche, hvor sene arbejdstider mere var reglen end undtagelsen. Derfor nyder hun i dag den fleksibilitet, hun møder hos Skive Vand, og at hun kan være hjemme inden kl. 17, hvilket tidligere hørte til sjældenhederne.

Når man sidder I kundeservice, er man i direkte dialog med kunderne. Hver kunde og hver sag er forskellig, så hverdagen er aldrig ens. Og netop det giver endnu mere lyst til at gå på arbejde siger Merete med et smil.